پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست ملی مدیران شرکت گاز در پارک علم و فناوری خراسان

نشست ملی مدیران شرکت گاز در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/08/03

در راستای بهره‌برداری از پروژه موفق پژوهشی دستگاه بوسنج بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، نشست مدیران شرکت گاز استان‌های کشور به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای بهره‌برداری از پروژه موفق پژوهشی دستگاه بوسنج بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت گاز استان خراسان‌رضوی، نشست مدیران شرکت گاز استان‌های کشور به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدل همکاری پارک علم و فناوری خراسان و شرکت گاز خراسان معرفی شد.

پارک علم و فناوری خراسان با هدف توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و کاهش ریسک پژوهش توسط شرکت‌های فناور، مدل قراردادهای انتقالی را پیاده سازی کرده است که این پروژه از تجربیات موفق این قرارداد می باشد.

در ادامه مهدی خارکش به ارائه توضیحات کامل از دستگاه بوسنج  گاز طبیعی و نحوه استفاده و ارائه مزایای بهره برداری از این دستگاه پرداخت.  

مهدی مظلوم زاده نماینده و ناظر پارک در اجرای پروژه نیز در خصوص آینده تجاری‌سازی پروژه و نقش فعال پارک و شرکت گاز در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه که مدیران HSE شرکت‌های گاز استان‌های تهران، مازندران ، سمنان، کهکلویه و بویر احمد و غیره حضور داشتند، به بازدید از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان و شرکت سامانه‌های دقیق و تست عملکردی دستگاه بوسنج پرداخته شد.

دانلود پیوست خبر زهرا خسروی راد زهرا خسروی راد سید مهدی مظلوم زاده سید مهدی مظلوم زاده
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.